Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
product_variation
product

Verzending, retourneren en terugbetalingen

Oceansouth / Verzending, retourneren & terugbetalingen

 

We verzenden alle pakketten met onze logistieke partner GLS Germany.

dhl-post-logo
GLS-Group-General-Logistics-Systems-B.V.

 

GLS levert op de meeste locaties in Duitsland binnen 24 uur. De kans is groot dat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt.

Onze verwerkingstijd is 0-1 dagen.

Voor klanten uit andere locaties gelden de volgende geschatte verzendtijden, berekend in werkdagen:

Oostenrijk: 1-2 dagen
Belgiƫ: 1-2 dagen
Denemarken: 2 dagen
Frankrijk: 2-3 dagen
Italiƫ: 2-3 dagen
Luxemburg: 1 dag
Nederland: 1-2 dagen
Zweden: 2-4 dagen
Malta: 5-7 dagen

Rest van Europa: 2-5 dagen

Geeft als resultaat

Als je een goed of dienst online of buiten een winkel (per telefoon of postorder) hebt gekocht, heb je het recht je bestelling binnen 14 dagen te annuleren en terug te sturen, om welke reden dan ook en zonder opgave van redenen.

Hoe annuleer ik mijn aankoop?

Je moet ons laten weten dat je je aankoop wilt annuleren. Het is niet voldoende om de goederen gewoon terug te sturen. Informeer ons via e-mail naar: sales@oceansouth.de over uw beslissing en vermeld daarbij uw bestelnummer.

U kunt ons informeren en de goederen tegelijkertijd terugsturen, bijvoorbeeld door een schriftelijke verklaring bij de goederen te voegen dat u de goederen per post terugstuurt, of door een e-mail te sturen.

Je moet de ongebruikte goederen binnen 14 dagen na het informeren van de handelaar terugsturen.

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.

Terugbetalingen

We moeten je binnen 14 dagen na ontvangst van je annulering terugbetalen, maar we kunnen je terugbetaling uitstellen als we de goederen of het bewijs dat je ze hebt geretourneerd nog niet hebben ontvangen.

Deze terugbetaling moet de verzendkosten omvatten die je bij je aankoop hebt betaald.. We kunnen echter wel bezorgkosten in rekening brengen als je specifiek om niet-standaard (express) bezorging hebt gevraagd.

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.

Geeft als resultaat

Als je om wat voor reden dan ook een probleem hebt met je bestelling, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat de kwestie kan worden opgelost.

Alle prijzen in onze winkel zijn inclusief GST en er wordt een factuur met btw met je bestelling meegeleverd.

JE AFLEVERADRES

Zorg ervoor dat het adres dat je aan ons doorgeeft volledig is en een postcode, huisnummer, huisnummer, enzovoort bevat. Als dit afleveradres onjuist/onvolledig is, kunnen er kosten voor herlevering in rekening worden gebracht als het artikel naar ons wordt teruggestuurd. Wij zijn niet aansprakelijk voor goederen die zoekraken als gevolg van een onjuist adres.

We raden klanten aan om, als er overdag niemand thuis is, een zakelijk adres op te geven voor de bezorging, zodat je bestelling geen vertraging oploopt.

VAN GEDACHTEN VERANDERD

Als je van gedachten verandert over je aankoop, kunnen we een omruiling, tegoed of terugbetaling aanbieden:

  • Neem binnen 30 dagen na aankoop contact met ons op.
  • De goederen zijn niet gebruikt en verkeren in een verkoopbare staat
  • Je moet de goederen binnen 7 dagen nadat je contact met ons hebt opgenomen op jouw kosten aan ons retourneren

FOUT PRODUCT

Als een van de producten die u in onze winkel koopt defect of beschadigd is:

  • Neem zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we samen een oplossing voor het probleem kunnen vinden.
  • We bieden een terugbetaling, vervanging of krediet voor deze goederen als je binnen 30 dagen na de aankoopdatum contact met ons opneemt.
  • Als het artikel moet worden geretourneerd of als er foto’s naar ons worden opgestuurd, zullen we je hierover informeren wanneer je contact met ons opneemt.

ITEM NIET ONTVANGEN

Als je artikel niet is aangekomen binnen het tijdsbestek dat wordt vermeld in ons gedeelte over verzending (de verzendtijd wordt berekend vanaf de dag na de melding dat je artikel is verzonden, alleen weekdagen van maandag tot en met vrijdag, zaterdag en zondag niet meegerekend), neem dan contact met ons op.

Zorg ervoor dat je de volgende informatie beschikbaar hebt en dat je de onderstaande stappen hebt gevolgd:

  • Je volledige afleveradres
  • De aankoopdatum van de transactie
  • Je hebt navraag gedaan bij buren of bij het postkantoor voor postbussen
  • Je gaat ermee akkoord een vervangend artikel te retourneren als je bestelling later aankomt